Sunday, March 10, 2013

Flori de primavara

A venit primavara deci au aparut florile specifice. Si cum de ghiocei, zambile si lalele suntem satui cu toti, m-am gandit sa impartasesc cu voi placerea mea deosebita de a culege floricele de primavara din padure. Viorelele apar imediat dupa ghiocei si au un miros deosebit, o culoare eleganta si se intampla sa fie si printre culorile preferate. Si pentru ca nu am avut cu mine camera foto o sa va chinui cu doua fotografii facute cu telefonul, dar destul de bune pentru a arata frumusetea primaverii. Cred ca mai frumoasa decat patura de iarba incoltita primavara, pentru mine va ramane tot padurea dezgolita de iarna cu patura de frunze uscate, peste tot gri si ruginiu in afara de pamant din care rasar curajoase viorelele care coloreaza toate padurea in albastru. Asa de frumoasa este imaginea, incat ai vrea sa le culegi pe toate si realizezi ca sunt din ce in ce mai multe. Eu m-am multumit cu un buchet pe care sa-l pot cuprinde in mana.

No comments:

Post a Comment